Help Desk
Telefon Helpdesk PagePress: 690 007 954
e-Mail Helpdesk PagePress: helpdesk@pagepress.pl
Czym jest helpdesk?
W świecie stale rosnącej cyfryzacji przedsiębiorstw trudno czasami nadążyć za rozwojem technologii i zmianami, jakie zachodzą w internetowej rzeczywistości. Na szczęście nie musisz być tzw. specem od wszystkiego. Świadczona przez nas usługa helpdesk polega bowiem na pomaganiu oraz udzielaniu niezbędnych informacji z zakresu działania Twojej strony www. Nasi specjaliści pomogą ci rozwiązać ewentualne problemy, naprawią niespodziewane awarie, czy też odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące różnego rodzaju trudności, które możesz napotkać, będąc posiadaczem strony internetowej. Mówiąc prościej: zatroszczymy się o to, abyś nie musiał zaprzątać sobie myśli tym, czy Twoja witryna działa sprawnie i poprawnie.
Jakie korzyści przyniesie Ci korzystanie z naszego helpdesku?
Decydując się na korzystanie z helpdesku, zyskujesz:
- poczucie spokoju i bezpieczeństwa – zdejmiemy z twoich barków ciężar odpowiedzialności za problemy związane z aspektem technicznego działania Twojej strony. Zawsze będziesz mógł zwrócić się do nas z prośbą o rozwiązanie problemów, które napotkasz, a wiele z nich dostrzeżemy sami i usuniemy je, zanim zdążą do Ciebie dotrzeć.
- Oszczędność czasu – dzięki naszej pomocy nie będziesz musiał poświęcać czasu na administrowanie Twojej witryny, a więc zyskasz cenny czas, który będziesz mógł wykorzystać do dalszego rozwoju Twojej firmy.
- Większy komfort pracy – z naszą pomocą zapomnisz o niewygodzie korzystania z uciążliwej, zacinającej się witryny, na której co krok występują mniejsze lub większe błędy.
- Uczucie satysfakcji Twojej i Twoich klientów – nie oszukujmy się: szybko i sprawnie działająca strona internetowa to to, czego oczekują konsumenci. My zadbamy więc o zapobieganie i pozbywanie się wszelkich awarii, a zadowolenie Twoich klientów wpłynie na Twoje poczucie satysfakcji z dobrze zainwestowanych funduszy.
Postaw na profesjonalne usługi w zakresie pomocy w prowadzeniu stron www i zyskaj to wszystko, a nawet wiele więcej!
Helpdesk - co możemy dla Ciebie zrobić?
Wiesz już mniej więcej, czym jest helpdesk. Pozwól, że opowiemy ci dokładniej, jakie elementy składają się na tę usługę. Są to:
nadzór nad poprawnością funkcjonowania strony (czyli tzw. monitoring)
Aktualizacje oprogramowania
Czas reakcji na zgłoszenie
Cykliczne kopie zapasowe
Obsługa CMS i kont pocztowych (hostingu)
Wprowadzanie modyfikacji strony po wcześniejszej konsultacji (obejmuje zmiany w zawartości strony oraz drobne prace programistyczne)
Obsługa witryn opartych o różne systemy zarządzania, m.in. Wordpress, Shoper, Joomle, WooCommerce, PrestaShop, Drupal czy Magneto
Raporty statystyczne
Konsultacje w siedzibie zamawiającego
Helpdesk - co możemy dla Ciebie zrobić?
Wiesz już mniej więcej, czym jest helpdesk. Pozwól, że opowiemy ci dokładniej, jakie elementy składają się na tę usługę. Są to:
nadzór nad poprawnością funkcjonowania strony (czyli tzw. monitoring)
Aktualizacje oprogramowania
Czas reakcji na zgłoszenie
Cykliczne kopie zapasowe
Obsługa CMS i kont pocztowych (hostingu)
Wprowadzanie modyfikacji strony po wcześniejszej konsultacji (obejmuje zmiany w zawartości strony oraz drobne prace programistyczne)
Obsługa witryn opartych o różne systemy zarządzania, m.in. Wordpress, Shoper, Joomle, WooCommerce, PrestaShop, Drupal czy Magneto
Raporty statystyczne
Konsultacje w siedzibie zamawiającego
Wybierz jeden z trzech pakietów usług
Przygotowaliśmy trzy pakiety, spośród których możesz wybrać jaki stopień opieki nad stroną najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Są to kolejno pakiety:
- podstawowy
- optymalny
- profesjonalny
Pakiet podstawowy obejmuje:
monitoring poprawności funkcjonowania strony (1h miesięcznie), aktualizację oprogramowania, reakcję na Twoje zgłoszenie (w ciągu 72 godzin od poinformowania o problemie), tworzoną raz w miesiącu kopię zapasową, obsługę CMS i hostingu (5 razy w miesiącu), wprowadzanie zmian w zawartości strony i przeprowadzanie drobnych prac programistycznych (1h miesięcznie), obsługę witryn opartych na różnych systemach zarządzania (w przypadku Drupal i Magneto konieczna jest indywidualna wycena) oraz konsultacje w siedzibie Twojej firmy (co 3 miesiące).
Pakiet optymalny obejmuje:
monitoring poprawności funkcjonowania strony (3h miesięcznie), aktualizację oprogramowania, szybką reakcję na Twoje zgłoszenie w ciągu 48 godzin od poinformowania o problemie, tworzoną raz w miesiącu kopię zapasową, obsługę CMS i hostingu (10 razy w miesiącu), wprowadzanie zmian w zawartości strony i przeprowadzanie drobnych prac programistycznych (2h miesięcznie), obsługę witryn opartych na różnych systemach zarządzania (w przypadku Drupal i Magneto konieczna jest indywidualna wycena), przygotowywanie raportu statystycznego oraz comiesięczne konsultacje w siedzibie Twojej firmy.
Pakiet profesjonalny obejmuje:
monitoring poprawności funkcjonowania strony (5h miesięcznie), aktualizację oprogramowania, ekspresową reakcję na Twoje zgłoszenie (w ciągu 24 godzin od poinformowania o problemie), tworzoną raz w miesiącu kopię zapasową, nieograniczoną obsługę CMS i hostingu, wprowadzanie zmian w zawartości strony i przeprowadzanie drobnych prac programistycznych (do 4h miesięcznie), obsługę witryn opartych na różnych systemach zarządzania, przygotowywanie raportu statystycznego oraz comiesięczne konsultacje w siedzibie Twojej firmy.